مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-23اقتصادي

13 هزار مسکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: مقاوم سازی بیش از 13 هزار مسکن روستایی استان در دستور کار قرار دارد.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 258 هزار و 445 مسکن روستای در سطح آذربایجان غربی موجود است که تاکنون از این تعداد 93 هزار و 414 روستا مقاوم سازی شده است، افزود: امسال 240 میلیارد تومان اعتبار برای بازنگری طرح هادی در 230 روستای این استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون بازنگری طرح هادی 180 روستا که نیاز به توسعه داشتند و افق 10 ساله آنها به اتمام رسیده بود، انجام شده است، با اجرای طرح های هادی روستایی، امسال شاخص استانی نسبت به سال گذشته افزایش پنج درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: این طرح به منظور ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت فیزیکی روستا و نیز ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان با استفاده از اعتبارات سالیانه عمران و نوسازی روستاها و مشارکت جدی و مؤثر روستاییان انجام می شود.

برزگر اضافه کرد: از مهمترین اقدامات در اجرای این طرح می توان به احداث و اصلاح شبکه معابر، میادین و محل تجمع، پیاده رو سازی، ایجاد فضای سبز و اصلاح شبکه دفع آب های سطحی اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار مسکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی می شود

13 هزار مسکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی می شود