مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-23سياسي

7 مطالبه جدی پرستاران / لزوم توجه بیشتر به پرستاران باردار


یک عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به هفت مطالبه مهم پرستاران، تاکید کرد: شغل پرستاری با توجه به محیط کاری، سخت است و پرستاران باردار نیز در محیط بیمارستانی آسیب های جدی متحمل می شوند که نیاز است برای بانوان پرستاری که باردار هستند، - در طول مدت بارداری شیفت های کم و محیطی که استرس و خطرش کمتر است، در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعظم فخری محمودی، گفت: مطالبات پرستاران شامل اجرای صحیح قانون تعرفه خدمات پرستاری ، برقراری فوق العاده خاص ، اجرای استانداردهای جهانی در پرستاری ، اجرای بی چون و چرای قانون مشاغل سخت و زیان آور و قانون ارتقاء بهره وری ، حل معضل کمبود پرستار، بازگشت به کار نیروهای طرحی تعدیل شده و اعطای درجه جانبازی به آسیب دیدگان دوران کرونا است.

وی افزود: شایسته است دولت به مطالبات پرستاران اهمیت دهد و با برطرف کردن مشکلات پرستاری باعث افزایش انگیزه کار در میان پرستاران شود.

او درباره مشکلات بانوان پرستار در محیط کار، اظهار کرد: مادر و همسر بودن و در کنارش پرستار بودن، یعنی حداکثر توان عاطفی یک زن و این برای هر کسی ممکن نیست، زیرا بانوان پرستار فشار عاطفی زیادی تحمل می کنند.

شغل پرستاری با توجه به محیط کاری، سخت است و پرستاران باردار نیز در محیط بیمارستانی آسیب های جدی متحمل می شوند که نیاز است برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مطالبه جدی پرستاران / لزوم توجه بیشتر به پرستاران باردار

7 مطالبه جدی پرستاران / لزوم توجه بیشتر به پرستاران باردار