مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23اقتصادي

اجرای 570 طرح اشتغالزایی در هرمزگان در یکسال اخیر


مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه هرمزگان گفت: در یکسال اخیر در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی افزود: بسیج سازندگی با منابعی که در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار داشت با 32 میلیارد تومان بیش از 570 طرح اشتغالزایی را با پرداخت .

- مجتبی رحیمی مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان هرمزگان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در خصوص حمایت از عرصه کارآفرینی و اشتغالزایی گفت: مسئله بیکاری و حمایت از معیشت مردم در اولویت برنامه تمام مسئولین قرار گیرد و همه دستگاهها در کنار هم باید ظرفیتها را به میدان بیاورند و مسیر شروع فعالیت یک کارآفرین را ساده تسهیل و روان سازند.

وی با بیان این باید از بروکراسی ها و موانع بی مورد خودداری کرد، عنوان داشت: مردم امروز اگر حمایت شوند خودشان می توانند از مشکلات احتمالی در مسیر تولید وعرصه مورد نظر خود عبور کنند این شرایطی است که از حداقلهای حمایتی مانند تسهیلات و مجوزها بهره مند شوند.

مجتبی رحیمی در خصوص عملکرد بسیج سازندگی در یکسال اخیر در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی افزود: بسیج سازندگی با منابعی که در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار داشت با 32 میلیارد تومان بیش از 570 طرح اشتغالزایی را با پرداخت تسهیلات حمایت و به کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 570 طرح اشتغالزایی در هرمزگان در یکسال اخیر

اجرای 570 طرح اشتغالزایی در هرمزگان در یکسال اخیر