مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-23اجتماعي

80 سالمند اردبیلی از طرح «مراقبت در منزل» بهزیستی بهره مند هستند


معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 80 سالمند اردبیلی از طرح «مراقبت در منزل» سازمان بهزیستی اردبیل بهره مند هستند.

- اردبیل - معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 80 سالمند اردبیلی از طرح مراقبت در منزل سازمان بهزیستی اردبیل بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی ظهر دوشنبه در در مراسم تجلیل از سمن ها و مراکز فعال در حوزه سالمندان در اردبیل اظهار کرد: نگهداری از سالمندان علاوه بر تکریم آنان اجر دنیوی و اخروی را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه سالمندان بیش از هر چیز نیازمند احترام و تکریم هستند، خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار جمعیت سالمند استان 112 هزار و 576 نفر است که از این تعداد بیش از 11 هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل از ارائه خدمات مستمر و غیر مستمر سازمان بهزیستی برای سالمندان خبر داد و تصریح کرد: در استان اردبیل 6 مرکز نگهداری از سالمندان برای 220 نفر از این اقشار که امکان زندگی با خانواده خود را ندارند به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

محمدی همچنین از فعالیت سه مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان در اردبیل خبر داد و گفت: در این مراکز نیز 200 سالمند تحت پوشش خدماتی از قبیل ویزیت پزشک و پرستار، فیزیوتراپی، آموزشی، ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 سالمند اردبیلی از طرح «مراقبت در منزل» بهزیستی بهره مند هستند

80 سالمند اردبیلی از طرح «مراقبت در منزل» بهزیستی بهره مند هستند