مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-23سياسي

تبیین اندیشه رهبری، راه مقابله با فتنه های دشمن است


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران گفت: راه مقابله با فتنه ها و جنگ رسانه ای دشمن، تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب است تا بتوان با راهبردهای دفاعی معظم له در دفاع مقابل دشمنان بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب صبح امروز با مشارکت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان تهران و وزارت دفاع و با حضور بانوان طلبه در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران در این مراسم اظهار کرد: بحث دفاع و مقابله با باطل موضوع بسیار مهمی است که از زمان آغاز خلقت انسان و تقابل جبهه حق و باطل به شکل های مختلف خود را نشان داد و تا ابد این مقابله و دفاع ادامه خواهد داشت.

وی گفت: آخرین ترفند دشمن به فرموده رهبر معظم انقلاب به شکل پروپاگاندا و جنگ رسانه ای است که دفاع از آن جهاد تبیین را می طلبد و این همایش نیز با همین رویکرد تبیین اندیشه های سکاندار انقلاب برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران افزود: راه مقابله با فتنه ها و جنگ رسانه ای دشمن، تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار انقلاب است تا بتوان با راهبردهای دفاعی معظم له آشنا شد و از آن در دفاع مقابل دشمنان بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اندیشه رهبری، راه مقابله با فتنه های دشمن است

تبیین اندیشه رهبری، راه مقابله با فتنه های دشمن است