مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-23اقتصادي

آغاز ساخت اولین تصفیه خانه لوکال در باغ های شیراز


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، اعلام کرد که عملیات اجرایی برای ساخت اولین تصفیه خانه لوکال (محلی) در باغ های قصردشت و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، اعلام کرد که عملیات اجرایی برای ساخت اولین تصفیه خانه لوکال (محلی) در باغ های قصردشت و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان خبر داد.

مسعود زارعی دوشنبه سوم بهمن در یک کنفرانس خبری، ظرفیت این تصفیه خانه را 100 لیتر بر ثانیه و 8600 مترمکعب در شبانه روز اعلام و خاطرنشان کرد که این اقدام با هدف تامین بخشی از نیاز باغ های محدوده قصردشت شیراز به آب، احداث می شود.

او با اشاره به کمبود 600 لیتر بر ثانیه آب برای آبیاری فضای سبز شیراز، اضافه کرد: استفاده از پساب فاضلاب و آب های خاکستری برای تامین بخشی از آب مورد نیاز حفظ و نگهداری باغ ها و فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با تاکید بر لزوم حفظ باغ های شیراز با استفاده از ابزارها و روش های گوناگون، گفت: امروز شاهد دوگانگی وظایف میان مناطق شهرداری با ستاد باغ ها هستیم لذا باید در شرح وظایف چگونگی حفظ باغ ها و صیانت از آنها تجدیدنظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت اولین تصفیه خانه لوکال در باغ های شیراز

آغاز ساخت اولین تصفیه خانه لوکال در باغ های شیراز