مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23سياسي

از سرگیری احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه


با پیگیری دادستانی کل کشور احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه پس از توقف 10 ساله از سر گرفته شد.

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با پیگیری دادستانی کل کشور احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه پس از توقف 10 ساله از سر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسب دستور دادستان کل کشور و در اجرای تفاهم نامه فی مابین معادن سنگان، ایمیدرو شرکت زیرساخت که زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلقی می شود جلسه مشترکی به منظور احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه به طول 151 کیلومتر با حضور جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین احمدی پور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، جعفری معاون وزیر و مدیرعامل ایمیدرو و جمع دیگری از مسئولان مربوطه تشکیل شد.

جمادی در این جلسه گفت: از سرگیری احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه بر اساس تاکید دادستان کل کشور از باب صیانت از حقوق جامعه در دستور کار قرار گرفته و تشکیل این جلسات مبین این امر است که می توان با همدلی و هم افزایی مشکلات و موانع توسعه زیرساخت ها را به نحو مطلوبی حل کرد که نهایتاً رضایتمندی مردم را در بر خواهد داشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: با بهره برداری قطعه اول و دهم که مهم ترین بخش محور مواصلاتی است، رفاه حال مردم آن منطقه نیز فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه

از سرگیری احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه