مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-23اقتصادي

سوغات باغات شمال معلق بین زمین و آسمان/ باغداران دل به دریا زدند!


ضعف در زیرساخت ها و کامل نبودن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شده است که محصولات و کالاهای صادراتی مازندران روی هوا و دریا و زمین بلاتکلیف باشند! - ضعف در زیرساخت ها و کامل نبودن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شده است که محصولات و کالاهای صادراتی مازندران روی هوا و دریا و زمین بلاتکلیف باشند!  خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - علیرضا نوری کجوریان: کامل نبودن زنجیره بازرگانی و بازاریابی محصولات استان مازندران، شناسنامه دار نبودن تولیدات، زیرساخت های ضعیف و موانع متعدد سبب شده تا همواره طرح های مقطعی و موقتی برای شتاب بخشی به بازاررسانی کالاها و محصولات در استان مازندران اجرا شود.

طی سال های قبل اغلب کالاها و محصولات کشاورزی مازندران به صورت زمینی و با ارسال به مرز استان های همجوار از طریق کامیون های برگشتی به بازارهای صادراتی می رسید و امسال صادرات هوایی و دریایی نیز به کمک زنجیره تولید آمد تا عقب ماندگی چند دهه ای را جبران کند.

امسال ابتدا قرعه فال به نام کارگو هم افتاد و تلاش شد با بهره گیری از ظرفیت این بخش محصولات کشاورزی استان نظیر برنج و مرکبات به بازارهای هدف رسد هرچند بررسی ها نشان می دهد که اقبال چندانی از پرنده هوایی برای صادرات صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوغات باغات شمال معلق بین زمین و آسمان/ باغداران دل به دریا زدند!

سوغات باغات شمال معلق بین زمین و آسمان/ باغداران دل به دریا زدند!