مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-23سياسي

باز هم زنان تأثیرگذار؛ رفتار دوگانه نه رنگ پوست میهمانان


  انتقاد ها به خاطر رنگ پوست هم نبوده است.

اتفاقا فراموش نکرده ایم آقای محمد جواد اردشیر لاریجانی رییس وفت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بود که  تعبیر «کاکا سیاه» را برای باراک اوباما به کار برد.

-   انتقاد ها به خاطر رنگ پوست هم نبوده است.

اتفاقا فراموش نکرده ایم آقای محمد جواد اردشیر لاریجانی رییس وفت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بود که  تعبیر کاکا سیاه را برای باراک اوباما به کار برد.

آ   عصر ایران؛ سروش بامداد - انتقادات اخیر از دورهمی زنانه ای که در تهران با عنوان پرطمطراق کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار برگزارشد از جانب حامیان این همایش به نژاد پرستی و نگاه تحقیرآمیز تعبیرو تقبیح شده است.

  روزنامه کیهان با انتقاد از رسانه های مستقل هدف اصلی از برگزاری این کنگره را معرفی الگوی سوم از زن فارغ از نگاه متحجرانه و نگاه ابزاری و کالایی به زن در جهان  دانسته تانشان دهد زن می تواند هم در عرصه اجتماع فعال باشد و از عهده نقش های اجتماعی خویش به بهترین وجه برآید و هم نقش خود را به عنوان محور و کانون حفظ خانواده ایفا کند.

  هر چند این تارنما مورد لطف روزنامه وزین قرار نگرفته و به دیگران پرداخته اما به این بهانه می توان باز به این موضوع پرداخت و یادآور شد: بحث نوع سوم را اول بار دکتر علی شریعتی با نفی دو گانه زن مطبخی- زن عروسکی و با تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم زنان تأثیرگذار؛ رفتار دوگانه نه رنگ پوست میهمانان

باز هم زنان تأثیرگذار؛ رفتار دوگانه نه رنگ پوست میهمانان