مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-23فرهنگي

فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر منتشر شد


با اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان چهارمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد.

- با اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان چهارمین دوره جایزه موسیقی و رسانه به عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه ها و نیز برای پاسداشت نقش بی بدیل رسانه ها در پوشش رخدادهای فرهنگی ـ هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه ها، برگ دیگری از جایزه موسیقی و رسانه را در تقویم هنری ایران ثبت می کند.

جایزه موسیقی و رسانه ، در دو محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم افزایی حوزه موسیقی، افزایش نقش رسانه ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه های مختلف موسیقی؛ به ویژه موسیقی نواحی و خرده فرهنگها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر منتشر شد

فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر منتشر شد