مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-23بين الملل

وحشت صهیونیست ها از دریاسالاران ایران


حضور فرامنطقه ای نیروی دریایی ایران در مناطق دریایی نزدیک ایالات متحده و عدم عکس العمل مؤثر از سوی آمریکا، باعث خشم و نگرانی صهیونیست ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جنگ در سایه میان ایران و اسراییل هم از طریق وضع قوانین و هم حملات امنیتی برای جلوگیری از رویارویی واقعی به صورت نیابتی ادامه دارد، هرچند اگر دولت صهیونیستی با موفقیت از ابزارهای دیپلماتیک برای تقویت جبهه ضد ایرانی استفاده کند، باز هم در معرض خطر مواجهه با مخالفت شدید و مهم تر از آن عدم بهره مندی از حمایت حامی اصلی خود یعنی ایالات متحده قرار دارد و حتی سایه تهدیدات جبهه مقاومت هم همیشه بر سر آنهاست.

همین چند وقت پیش بود که رسانه های رژیم صهیونیستی برگزاری رزمایش ذوالفقار 1401 توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران را پیام تهدید آمیز برای این رژیم خواندند.

حتی روزنامه جروزالم پست هم درباره آن رزمایش نوشت، پهپادهای ایرانی در حال حمله به ماکت کشتی و یک انبار نشان داده شدند که این کشتی شبیه به کشتی رزمی صاعر 6 نیروی دریایی اسراییل (رژیم صهیونیستی) به نظر رسید و این به آن معناست که ایران نه تنها از ظاهر کشتی بلکه نحوه تجهیز آن توسط اسراییل(رژیم صهیونیستی)  نمونه برداری کرده است که به نظر می رسد این پیام واضحی از سوی ایران باشد که می تواند کشتی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت صهیونیست ها از دریاسالاران ایران

وحشت صهیونیست ها از دریاسالاران ایران