مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 07:352023-01-23سياسي

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب العبور


تیم کاروان سلامت هلال احمر شهرستان کهگیلویه این بار روستای صعب العبور کوه پنبه در چاروسا را برای خدمات دهی انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، جمعیت هلال احمر این شهرستان با اجرای طرح کاروان سلامت، زمینه حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی را در مناطق محروم فراهم و در راستای حل مشکلات روستاییان گام های مثبتی برداشته است.

سید عادل رهبریان در حاشیه اجرای طرح کاروان سلامت در روستای کوه پنبه بخش چاروسا در جمع خبرنگاران این کاروان با رایزنی جمعیت هلال احمر شهرستان و با تعدادی از خیرین و پزشکان داوطلب این جمعیت جهت ارائه خدمات درمانی از جمله ویزیت و داروی رایگان و اهدای بسته های مواد غذایی صورت گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه افزود: آموزش امداد و کمک های اولیه توسط مربیان جمعیت هلال احمر، آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست توسط رییس اداره محیط زیست از دیگر برنامه های این کاروان بود.

رهبریان جذب کمک های خیرین و زمینه ساز برای حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناطق محروم را از دیگر دست آوردهای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور اصحاب رسانه در اجرای طرح کاروان سلامت گفت: خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم و مسئولان با انتشار گزارش های تأثیرگذار خیران را تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب العبور

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب العبور