مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 07:352023-01-23اقتصادي

آهوران غرق در محرومیت و مشکلات


بخشدار آهوران از توابع نیکشهر گفت: شاخص اجرای طرح هادی روستایی و شبکه آبرسانی در بخش آهوران نیکشهر صفر است و حتی یک روستای آن در طرح جهاد آبرسانی دیده نشده است، - لذا می طلبد مسوولان با تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه و آبادانی این منطقه محروم و ارتقای شاخص ها به ویژه آب، طرح هادی، راه، تلفن و اینترنت، فضای آموزشی و ورزشی بیشتر تلاش کنند تا بعد از چندین سال غرق در مشکلات و محرومیتها نباشد.

ابابکر نیک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بخش آهوران در حوزه آب وضعیتی بسیار نامطلوب و در بحران بی آبی قرار دارد، بطور مثال پروژه آبرسانی شهر چانف که چندین سال است شروع شده تاکنون راه اندازی نشده و ساکنین شهر با مشکلات عدیده ای جهت تامین آب شرب مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه گاها چند هزار نفر جمعیت تا 3 روز منتظر می مانند تا از آب کیفیت پایین شبکه فرسوده لوله کشی جاری شود که آن هم 2 تا سه ساعت بیشتر طول نمی کشد و آب مجددا قطع می شود، تصریح کرد: با نامه نگاری و پیگیری حل مشکلات تمام راهها را رفتم ولی نتیجه ای حاصل نشده و مردم گرفتار در جرعه ای آب هستند.

وی بیان کرد: اینکه مردم روستاهای محروم این بخش با خرید پمپ دینام آب، کفکش، خرید سیم کابل، حفر چاه دستی، خرید تانکر و ساخت حوض بتنی با هزینه چندین میلیون تومان آب مورد نیاز را شخصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهوران غرق در محرومیت و مشکلات

آهوران غرق در محرومیت و مشکلات