مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-22ورزشي

تیم ملی هندبال ایران برابر لهستان شکست خورد


تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی مردان ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2023 لهستان یکشنبه شب دوم بهمن ماه ساعت 20:30 (به وقت تهران) به مصاف تیم ملی لهستان میزبان این رقابت ها رفت و با نتیجه نزدیک 26 بر 22 مغلوب شد.

هندبالیست های کشورمان در نیمه اول این بازی شروع خوبی نداشتند و همین شروع بد باعث شد تا نیمه نخست را با نتیجه 16 بر 10 به تیم لهستان و در مقابل حضور ده هزار تماشاچی در سالن واگذار کنند.

در ادامه و در نیمه دوم بازی که به نیمه مربیان معروف است ووسلین مربی سرشناس تیم ایران با تغییر یک تاکتیک خوب توانست از شاگردان خود بازی بهتری بگیرد به طوریکه در دقایقی از نیمه دوم اختلاف گل ایران و لهستان به سه گل رسید و حتی در نیمه دوم این تیم کشورمان بود که با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد اما در نهایت با نتیجه نزدیک 26 بر 22 آخرین بازی خود را با وجود یک نمایش ایده آل و حرفه ای به تیم لهستان میزبان واگذار کرد.

در این بازی که شاهد یک نمایش خیره کننده از برخی از بازیکنان کشورمان بود، صابر حیدری جوان 18 ساله ایران با جسارت سرمربی تیم در بازی حضور یافت و بازی زیبایی را به اجرا درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی هندبال ایران برابر لهستان شکست خورد

تیم ملی هندبال ایران برابر لهستان شکست خورد