مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل بیرجند ابلاغ شد


مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل شهر بیرجند پس از تایید نهایی سازمان پدافند غیرعامل کشور برای اجرا در مرکز استان ابلاغ شد.

- حسن دلپسند، امروز یکشنبه 2 بهمن به رسانه های گروهی گفت: در راستای سیاست های کلی نظام و به منظور حفاظت و صیانت از مردم، ارتقای پایداری و کاهش آسیب پذیری زیرساخت حائز اهمیت شهر، مطالعات پدافند غیرعامل شهر بیرجند با هماهنگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، با ابلاغ و نظارت عالیه سازمان پدافند غیرعامل کشور و با کارفرمایی شهرداری بیرجند انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی هدف از اجرای این طرح را بررسی دارایی های شهر بیرجند و ارائه راهکارهای اجرایی به منظور کاهش آسیب پذیری، افزایش بازدارندگی، ارتقای پایداری، تسهیل مدیریت بحران و تداوم فعالیت های ضروری در ابعاد مختلف و سطوح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی ناشی از تهدیدات انسان ساخت عمدی عنوان کرد.

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند افزود: خروجی مطالعات پدافند غیرعامل شهر بیرجند، برنامه های عملیاتی اولویت بندی شده به تفکیک دستگاه های اجرایی است که باید در تعامل با مسئولان ذیربط در برنامه های سالانه دستگاه های اجرایی شهر بیرجند دیده شود که بهترین شیوه اعمال ضوابط پدافند غیرعامل در پروژه ها و زیرساخت به لحاظ اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل بیرجند ابلاغ شد

طرح جامع پدافند غیرعامل بیرجند ابلاغ شد