مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-22اقتصادي

صاحبان صنایع را برای استفاده از سوخت جایگزین حمایت شوند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن عذرخواهی از صاحبان صنایع بابت محدودیت های ناخواسته در حوزه انرژی، گفت: دستگاه های متولی با حداقل تشریفات اداری صاحبان صنایع را برای سوخت جایگزین یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف اله اسداللهی، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در جلسه مدیریت مصرف انرژی صنایع استا، گفت: شایسته است مدیران مربوطه ترتیبی اتخاذ نمایند تا با هدف حمایت از صنعتگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی که در شرایط فعلی کشور با محدودیت در مصرف انرژی مواجه هستند، بتوانند با حداقل تشریفات اداری از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا اداره کل صمت استان باید اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام دهد تا کمبود سوخت در ایام نزدیک به پایان سال منجر به تعطیلی واحدهای صنعتی نشود.

این مسئول خاطر نشان کرد: همانگونه که همه مدیران مربوطه و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان مطلع هستند، استان البرز نیز همچون سایر استان های کشور بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه های کشوری که بصورت حاکمیتی به منظور مدیریت مصرف انرژی در کشور صادر می شود، عمل می کند بنابراین در تمامی استان های کشور در این زمینه وحدت رویه مشخصی حاکم بوده و تفاوتی بین استان ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان صنایع را برای استفاده از سوخت جایگزین حمایت شوند

صاحبان صنایع را برای استفاده از سوخت جایگزین حمایت شوند