مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-22دانش

فارغ التحصیلی 100 هزار دانشجو از دانشگاه رازی طی 50 سال گذشته


دبیر علمی همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور از فارغ التحصیلی 100 هزار دانشجو از دانشگاه رازی طی 50 سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله بهرامی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور ارائه برنامه های مربوط به همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه رازی در سالن جلسات دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی پس از 50 سال امروز تبدیل به یک نهاد بزرگ علمی و یک درخت تناور تبدیل شده است.

وی افزود: دانشگاه رازی در ابتدا نخستین مؤسسه بود که به صورت غیر انتفاعی در غرب کشور تأسیس شد و دانشکده علوم کرمانشاهان در بهمن 1351 فعالیت خود را با پذیرش 200 دانشجو آغاز کرد.

بهرامی تصریح کرد: دانشگاه رازی 2 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی به عنوان دانشگاه رازی شناخته و تأسیس شد و در آن زمان تنها چهار یا پنج رشته داشته که امروز با پیشرفت و توسعه ای که داشته بیش از 100 رشته در مقاطع مختلف داشته و تاکنون نیز بیش از 100 هزار دانشجوی فارغ التحصیل که برخی از آنان در مقاطع عالی و مدیریتی به کار گرفته شده اند.

دبیر علمی همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور با تاکید بر اینکه دانشگاه رازی بعد از انقلاب و توسعه به نهاد بزرگ علمی و دانشگاه مادر غرب کشور تبدیل شده، گفت: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی 100 هزار دانشجو از دانشگاه رازی طی 50 سال گذشته

فارغ التحصیلی 100 هزار دانشجو از دانشگاه رازی طی 50 سال گذشته