مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-22سياسي

فعال دانشجویی: سپاه از مبارزه با تروریست های واقعی ابایی ندارد


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به تحریم سپاه و ادعای دروغین اتحادیه اروپا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مبارزه با تروریست های واقعی ابایی ندارد.

- هدیه گیاه تازه دبیر سیاسی انجمن اسلامی اسلامی دانشگاه الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: نقل فداکاری های نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران چندین کتاب پر قوام و پر کشش است، کمتر دیده می شود ارگان های نظامی که ماهیتی خشن دارند تا این حد قهرمان و مورد احترام مردم یک کشور باشند.

وی افزود: در شرایطی که از پلیس آمریکا مواردی از تجاوز و قتل سیاه پوستان بی گناه شنیده می شود در ایران نیرو های نظامی همچنان مامن و پناهگاه امن مردم ایران هستند.

در زمانی که داعش این عروسک خیمه شب بازی آمریکا و متحدان اروپایی او افسار پاره کرد و به بمب گذاری در پایتخت کشورهای اروپایی چون بروکسل و پاریس دست زد، اروپا و آمریکا متوجه شدند انگار این عروسک بی رحم دست ساز خودشان، جان آدم ها برایش با اسباب بازی فرقی ندارد، این در حالی بود که نیرو های سپاه پاسداران با علم به توحش این گروه، در 200 متری آن ها می جنگیدند.

گیاه تازه اظهار کرد: آگاهی از توحش این گروه نه تنها خللی در اراده قاسم سلیمانی و افرادش ایجاد نمی کرد بلکه آن ها را برای این خدمت بزرگ به بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: سپاه از مبارزه با تروریست های واقعی ابایی ندارد

فعال دانشجویی: سپاه از مبارزه با تروریست های واقعی ابایی ندارد