مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-22اجتماعي

استقرار توده هوای سرد در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می رود توده هوای سرد همچنان تا شنبه هفته آینده در سطح استان استقرار داشته باشد، - تا پایان هفته جاری نیز پیش بینی بارش در استان وجود ندارد و انتظار می رود آسمان استان صاف تا کمی ابری باشد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: صبح امروز بلداجی با دمای کمینه منفی 26 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید همچنین شهرکرد با دمای کمینه منفی 23 درجه سانتی گراد سردترین مرکز استان در کشور گزارش شد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار می رود توده هوای سرد همچنان تا شنبه هفته آینده در سطح استان استقرار داشته باشد، تا پایان هفته جاری نیز پیش بینی بارش در استان وجود ندارد و انتظار می رود آسمان استان صاف تا کمی ابری باشد.

وی ادامه داد: در هفته جاری با توجه به پایداری جو به ویژه در ساعات اولیه صبح وقوع پدیده مه و کاهش دید در بخش هایی از استان مشاهده می شود، شب گذشته و صبح امروز نیز دید افقی در شهرکرد در برخی ساعات به 50 متر نیز رسید.

نوروزی عنوان کرد: پیش بینی می شود اوایل هفته آینده و روز یکشنبه شاهد برخی بارش های ضعیف در بخش هایی از چهارمحال و بختیاری باشیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار توده هوای سرد در چهارمحال و بختیاری

استقرار توده هوای سرد در چهارمحال و بختیاری