مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-22اقتصادي

رویایِ بی تعبیر یک ابر پروژه گردشگری


بیش از یک دهه از مطرح شدن پروژه ای بزرگ به نام کریدور گردشگری تاق بستان به بیستون می گذرد.

طرحی که از آن به عنوان ابر پروژه گردشگری کرمانشاه یاد می شد و قرار بود توسعه گردشگری این دیار را رقم بزند، - ایسنا/کرمانشاه بیش از یک دهه از مطرح شدن پروژه ای بزرگ به نام "کریدور گردشگری تاق بستان به بیستون" می گذرد.

طرحی که از آن به عنوان ابر پروژه گردشگری کرمانشاه یاد می شد و قرار بود توسعه گردشگری این دیار را رقم بزند، اما این طرح، خیالی بود که یازده سال مدیران مختلفی خود را با آن سرگرم کردند، جلسات متعددی برایش برگزار شد و اعتباراتی گرفت و در آخر هم رنگ واقعیت به خود ندید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1390 بود که طرح کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان در کرمانشاه به تصویب رسید تا با اجرایی شدن این طرح، دو اثر باستانی مهم استان یعنی بیستون و تاق بستان به هم پیوند بخورند.

طبق اعلام مسئولین قرار بود در قالب این طرح، در فاصله 32 کیلومتری بیستون تا طاق بستان پروژه های گردشگری مهمی از سینما و رستوران گرفته تا اِلمان هایی از اسطوره های کرمانشاه ایجاد شود و وجود این مسیرِ رویایی، گردشگران زیادی را به این استان بکشاند.

اجرایی شدن این طرح مستلزم برخی اقدامات بود، از جمله اینکه مطالعاتی برای آن انجام گیرد و در گام اول مطالعات فاز صفر آن آغاز شد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویایِ بی تعبیر یک ابر پروژه گردشگری

رویایِ بی تعبیر یک ابر پروژه گردشگری