مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-22اقتصادي

توزیع 80 تن گوشت منجمد تا ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 80 تن گوشت منجمد با قیمت طرح تنظیم بازار توسط پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از مصرف کنندگان و قشر آسیب پذیر از ابتدای بهمن ماه در استان آغاز شد و تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر گفت: بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی، قیمت نهاده های دامی مانند (جو، ذرت و سویا) بعضاً تا 5 برابر نهاده وارداتی افزایش یافته و همچنین تاثیر خشکسالی در تولید علوفه داخلی منجر به افزایش قیمت تمام شده گوشت برای دامداران در سال جاری شد، لذا پس از اجرای طرح شاهد افزایش قیمت گوشت سفید بودیم اما به علت بالا بودن عرضه گوشت قرمز، قیمت گوشت قرمز تغییر خاصی نداشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: اما در ماه های اخیر به علت افزایش تقاضا نسبت به عرضه و همچنین با توجه به اینکه در اواخر دوره آبستنی دام ها و همچنین فصل زاد و ولد آن ها هستیم عمدتاً عرضه کاهش پیدا می کند و لذا شاهد افزایش قیمت گوشت در یکی دو ماه اخیر در کشور بودیم.

وی ادامه داد: تعارض موجود در خصوص قیمت تمام شده دام برای دامدار بالاتر از بازار از سویی و پایین بودن توانایی مالی مصرف کننده از سوی دیگر را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 80 تن گوشت منجمد تا ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

توزیع 80 تن گوشت منجمد تا ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری