مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-22اقتصادي

بازگشت 15 واحد صنعتی خراسان جنوبی به چرخه تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بازگشت 15 واحد صنعتی استان به چرخه تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی امروز با بیان این مطلب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان در راستای رونق تولید با جدیت در دستورکار است و با جدیت دنبال می شود.

به گفته وی؛ دولت برای رفع موانع و رونق تولید عزم راسخ دارد و مدیران دستگاه های اجرایی و بانکی باید با نگاه بلندمدت و دورنگر در راستای رفع موانع از مسیر تولید و سرمایه گذاری تلاش کنند.

وی با ذکر این نکته که باید مدیران در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ریسک پذیر باشند، بیان کرد: در راستای رونق تولید در استان همچنین تلاش ما این خواهد بود که اثر چک های برگشتی خنثی شود و در این خصوص پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

شایان ذکر است: در این کارگروه شکلات تأمین برق و گاز مورد نیاز طرح تولید اکسید منیزیم سپنتره شرکت سدید سرام نوین معدن کاو شهرستان نهبندان، تعیین تکلیف وضعیت ماشین آلات تملک شده توسط بانک ملی در واحد تولید لوله های پلی پیلن، درخواست امهال تسهیلات بانکی واحد تولیدی توسعه صنایع دوخت فردوس و طرح پرورش شتر مرغ در شهرستان خوسف و بررسی مشکلات تسهیلات اعطایی و تأمین آب مورد نیاز طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 15 واحد صنعتی خراسان جنوبی به چرخه تولید

بازگشت 15 واحد صنعتی خراسان جنوبی به چرخه تولید