مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-22اقتصادي

شهروندان نهاوندی با مصرف بهینه از قطع گاز جلوگیری کنند


با توجه به برودت هوا ضروری است که شهروندان نهاوندی با مصرف بهینه گاز از قطع گاز مشترکان خانگی و بیمارستان ها جلوگیری کنند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به برودت هوا ضروری است که شهروندان نهاوندی با مصرف بهینه گاز از قطع گاز مشترکان خانگی و بیمارستان ها جلوگیری کنند.

ضرغام احمدوند یکشنبه 2 بهمن ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند، اظهار کرد: لازم است شهروندان برای جلوگیری از اُفت فشار و قطعی گاز و تداوم جریان گاز مشترکان خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستان ها، با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، شرکت گاز را در خدمات رسانی مستمر و بهتر یاری کنند.

وی با اشاره به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی در شهرستان، افزود: لازم است علاوه بر اقداماتی که در سطح مدیریتی برای مصرف بهینه گاز انجام شده، مردم فهیم نیز همچون گذشته همکاری لازم را برای کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

احمدوند تصریح کرد: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه هایی که کانون بحران هستند، باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کرده و امکانات خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان نهاوندی با مصرف بهینه از قطع گاز جلوگیری کنند

شهروندان نهاوندی با مصرف بهینه از قطع گاز جلوگیری کنند