مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-22دانش

همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور برگزار می شود


همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه رازی کرمانشاه، سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

- دکتر روح الله بهرامی دبیر علمی این همایش، امروز(دوم بهمن) در نشستی خبری، با اشاره به گذشت 50 سال از فعالیت دانشگاه رازی، اظهار کرد: دانشگاه رازی یک نهاد بزرگ علمی است که با گذشت حدود 50 سال از فعالیتش، به یک درخت تناور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نخستین موسسه ای که به صورت غیرانتفاعی در غرب کشور تاسیس شد، دانشکده علوم کرمانشاهان بود که بهمن سال 1351 به عنوان هسته اولیه دانشگاه رازی فعالیت خود را با پذیرش حدود 200 دانشجو آغاز کرد.

دبیرعلمی این همایش با بیان اینکه پس از گذشت دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی این هسته توسعه پیدا کرد و با نام دانشگاه رازی راه اندازی شد، گفت: دانشگاه رازی در شروع فعالیت خود حدود چهار رشته داشت که اکنون این تعداد به بیش از 100 رشته افزایش پیدا کرده است.

همچنین تاکنون حدود 100 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که برخی از آنها مدیرانی شده اند که در توسعه استان نقش داشته اند.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه به پاس حدود نیم قرن فعالیت علمی دانشگاه رازی قرار است همایشی در این رابطه برگزار شود، گفت: عنوان این همایش آموزش عالی در غرب کشور است که دارای هفت محور اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور برگزار می شود

همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور برگزار می شود