مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-22اقتصادي

انجام 140 مورد بازرسی از تجهیزات بازی کرمانشاه از ابتدای امسال


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام 140 مورد بازرسی از تجهیزات بازی کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد.

- مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 140 مورد بازرسی و استاندارد سازی تجهیزات بازی توسط اداره کل استاندارد کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از مکان های تفریحی از جمله شهربازی اداره استاندارد با هدف شناسایی نواقص و وضعیت موجود تجهیزات منصوبه در شهربازی ها، زمین های بازی، پارک محله ها، مهدکودک ها و خانه های بازی طرح ویژه بازرسی و استانداردسازی با اولویت تجهیزات منصوبه در زمین های بازی، مهدهای کودک وخانه های بازی کودک استان کرمانشاه را در دستور کار دارد که در حال حاضر تعداد هشت مکان تفریحی شناسایی شده در استان فعالیت می کنند و پنج مکان تفریحی شهرستان کرمانشاه موفق به استانداردسازی و تاییدیه ایمنی شده اند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاهیان هنگام حضور در شهربازی ها، زمین های بازی، پارک محله ها، مهدکودک ها و خانه های بازی به نکات ایمنی و استاندارد توجه کنند.

حسین پور ادامه داد: مردم در صورت مشاهده نقص موارد را از طریق سامانه گویای 1517 در طول شبانه روز و خط ارتباطی استانی 4517-083 و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس با اداره کل استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 140 مورد بازرسی از تجهیزات بازی کرمانشاه از ابتدای امسال

انجام 140 مورد بازرسی از تجهیزات بازی کرمانشاه از ابتدای امسال