مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-22اقتصادي

افزایش 20 درصدی حقوق با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد


 سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: افزایش 40 درصدی تورم با افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزد برای کارکنان دولت غیرمنصفانه است و مشکلات آنها را حل نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 2 بهمن ماه) در نشست علنی مجلس در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، در مخالفت با کلیات این لایحه گفت: نکته اول این است که نه تنها گزارش عملکرد برنامه به مجلس ارائه نشد، بلکه مستحضرید گزارش بودجه سال 1402 در واقع با بیش از یک ماه تأخیر به مجلس ارائه شده است یعنی زمان و فرصت زیادی را در این بخش از دست داده ایم و این بی انضباطی بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: در سیاست های کلی برنامه پنج ساله هفتم موارد متعددی وجود دارد که باید در بودجه سال 1402 لحاظ شود از جمله ایجاد ثبات در سطح عمومی قیمت ها، نرخ ارز، تک نرخی کردن تورم که در بودجه سال آینده دیده نشده است.

دلخوش تاکید کرد:ئ همچنین دائمی کردن برخی احکام خلاف آیین نامه است اما به صورت دائمی آمده است؛ چراکه ماهیت بودجه یک ساله است و نمی توان احکام در لایحه بودجه آورد.

وی تاکید کرد: قیمت فروش نفت در بودجه بشکه ای 85 دلار دیده شده درحالیکه که نفت در شرایط فعلی 68 دلار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی حقوق با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد

افزایش 20 درصدی حقوق با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد