مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-22اقتصادي

نیمی از آرایشگران زنانه اسدآباد سرپرست خانوار هستند


رییس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای 172 واحد آرایشگاه زنانه بوده که صاحبان نیمی از این آرایشگاه ها سرپرست خانوار هستند و می طلبد دولت حمایت و توجه ویژه ای از نظر بیمه و ارائه تسهیلات به این قشر آسیب پذیر جامعه داشته باشد.

- شهین باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر این، 69 واحد مغازه نیز در زمینه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح شهرستان فعالیت می کنند که نظارت های لازم به صورت مرتب از سوی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه آرایشگران و اماکن در رابطه با آرایشگاه های زنانه و مغازه های آرایشی و بهداشتی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه رفع موانع بیمه صنف آرایشگاه های زنانه تاحدود زیادی می تواند مشکلات این قشر را مرتفع کند، افزود: آرایشگران زنانه با نهایت دقت و توجه به اصول بهداشتی همواره خود را در مقابل مشتریان خود مسئول می دانند چراکه اشاعه هر بیماری در هر مکان و توسط هر فردی به کل جامعه زیان می رساند.

باقری تصریح کرد: به تمامی واحدهایی که تحت نظارت اتحادیه آرایشگران فعال هستند، به طرق مختلف از جمله بخشنامه، پیامک و فضای مجازی اعلام کرده ایم که تمامی موارد و الزامات مورد توصیه وزارت بهداشت و دستگاه های ذیربط را به طور جدی رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از آرایشگران زنانه اسدآباد سرپرست خانوار هستند

نیمی از آرایشگران زنانه اسدآباد سرپرست خانوار هستند