مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-22اقتصادي

شیلات ظرفیت نهفته رونق اقتصاد و تولید در اردبیل است


ظرفیت های پنهان و نهفته فوق العاده ای در استان در حوزه شیلات برای رونق اقتصاد و شکوفایی تولید وجود دارد که شنایی این ظرفیت ها در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش صبح یکشنبه در بازدید از پروژه های در دست اجرای شیلاتی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل از جمله استان های مستعد کشور در زمینه تولید ماهی و آبزیان زینتی است.

وی خاطرنشان کرد: پروش آبزیان با توجه به وجود ظرفیت های بالا در سطح استان اردبیل علاوه بر اشتغال زایی می تواند بازده خوب اقتصادی نیز ایجاد کند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ظرفیت های نهفته ای برای فعالیت های شیلاتی و ایجاد اشتغال های پایدار در این بخش وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از وجود چنین ظرفیتی گام های نویی در عرصه تولید و صادرات محصولات شیلاتی بردارند.

اله بخش گفت: در شرایط موجود اقتصادی کشور و نیاز مبرم به اشتغالزایی و ارزآوری، گسترش کسب و کارهایی چون پرورش ماهیان زینتی داریم.

وی افزود: پرورش زالو و جلبک و صادرات آن می تواند بازار مناسبی ایجاد کرده و زمینه را برای ایجاد درآمد و رونق اقتصادی فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات ظرفیت نهفته رونق اقتصاد و تولید در اردبیل است

شیلات ظرفیت نهفته رونق اقتصاد و تولید در اردبیل است