مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-22اقتصادي

اتحادیه نانوایان گم شدن روزانه 5 هزار تن آرد را تکذیب کرد


حدود 6 میلیون نفر مهاجران افغانستانی با سرانه مصرف بالای نان در کشور وجود دارند به طوری که می توان گفت 2 برابر ایرانی ها مصرف دارند؛ در صورتی که هر نفر از این جمعیت روزانه 600 گرم نان مصرف کنند 3600 تن مصرف روزانه آنها نیز در سامانه ثبت نمی شود.

- حدود 6 میلیون نفر مهاجران افغانستانی با سرانه مصرف بالای نان در کشور وجود دارند به طوری که می توان گفت 2 برابر ایرانی ها مصرف دارند؛ در صورتی که هر نفر از این جمعیت روزانه 600 گرم نان مصرف کنند 3600 تن مصرف روزانه آنها نیز در سامانه ثبت نمی شود.

رییس اتحادیه نانوایان سنتی با تکذیب گم شدن روزانه 5 هزار تن آرد، محل مصرف این میزان آرد در روز را اعلام کرد.

بیژن نوروز مقدم آبکنار رییس اتحادیه نانوایان سنتی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: نانوایان از طرح گم شدن روزانه 50 میلیون نان لواش ( معادل 5 هزار تن) در نانوایی ها ناراحت هستند و معتقدند که چرا یک صنف به این صورت زیر سوال می رود.

وی افزود: با وجود توزیع دستگاه های خرید نان در نانوایی ها کشور  هنوز آرد بر اساس آن اختصاص نمی یابد و تنها در انتهای هر روز گزارش این دستگاه ملاک پرداخت کمک هزینه پخت نان نانوایان قرار می گیرد.

  کمک هزینه پخت نان افزایش می یابد/ قیمت برای مصرف کننده تغییر نمی کند رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: هنوز در سطح کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه نانوایان گم شدن روزانه 5 هزار تن آرد را تکذیب کرد

اتحادیه نانوایان گم شدن روزانه 5 هزار تن آرد را تکذیب کرد