مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-22سياسي

پشت پرده مخالف خوانی های مولوی عبدالحمید چیست؟/ خطبه هایی، نه برای نمازگزاران!


چند هفته است که عصرهای جمعه تیتر اکثر رسانه های ضدانقلاب به سخنان مولوی عبدالحمید، امام جمعه هفتادوپنج ساله اهل سنت زاهدان اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، چند هفته است که عصرهای جمعه تیتر اکثر رسانه های ضدانقلاب به سخنان مولوی عبدالحمید، امام جمعه هفتادوپنج ساله اهل سنت زاهدان اختصاص می یابد.

تداوم این وضعیت اما به صورت خودخواسته از سوی وی صورت گرفته و مشخصاً هر هفته موضوعی مشترک با خط تبلیغاتی رسانه های بیگانه دستمایه خطبه خوانی ها در مسجد مکی زاهدان می شود.

اما این مخالف خوانی‎ ها علی رغم انتقادات بسیاری که طی سال های مختلف به سبک سیاست ورزی مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی وارد است، دارای ریشه های مشخص و قابل لحاظ می باشد.

بازپس گیری جایزه حقوق بشری مولوی عبدالحمید در سال 1393 جایزه تلاشگر حقوق بشر را از کانون مدافعان حقوق بشر گرفت؛ کانونی که شیرین عبادی و تعدادی از همفکرانش تأسیس کرده اند.

اما در سال 2021 این کانون اعلام کرد جایزه اش را از عبدالحمید پس می گیرد، چرا که او از طالبان حمایت کرده است.

اتفاقی که به نظر می رسید بن مایه یکی از علل مواضع بحث برانگیز مولوی عبدالحمید طی هفته ‎های اخیر باشد و بر مبنای آن مولوی سعی دارد با سوارشدن بر موج اعتراضاتی که در ایران شکل گرفته چهره جدیدی از خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مخالف خوانی های مولوی عبدالحمید چیست؟/ خطبه هایی، نه برای نمازگزاران!

پشت پرده مخالف خوانی های مولوی عبدالحمید چیست؟/ خطبه هایی، نه برای نمازگزاران!