مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-22حوادث

آزادی یک هزار و 126 زندانی در خوزستان با پابند الکترونیکی


استفاده از مجازات های جایگزین حبس به جای زندان، به این معنا نیست که فرد مرتکب جرم، مجازات نمی شود بلکه تصمیم قضایی در این خصوص باتوجه به نوع جرم، - استفاده از مجازات های جایگزین حبس به جای زندان، به این معنا نیست که فرد مرتکب جرم، مجازات نمی شود بلکه تصمیم قضایی در این خصوص باتوجه به نوع جرم، شخصیت، سابقه متهم، تبعات مجازات اعمالی و حضور فرد در زندان یا جامعه و سایر موارد گرفته می شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: یک هزار و 126 نفر از مددجویان ندامتگاه های این استان با استفاده از پابند الکترونیکی از نظام نیمه آزادی بهره مند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های دوره تحول و کاهش نظام مند جمعیت کیفری زندان ها در چارچوب مقررات در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 126 نفر از مددجویان ندامتگاه های استان با استفاده از پابند الکترونیکی از نظام نیمه آزادی بهره مند شد.

وی افزود: با راه اندازی مرکز نظام نیمه آزادی در زندان سپیدار اهواز ظرفیت استفاده از 2 هزار و 200 پابند الکترونیکی در استان خوزستان فراهم شده است که باتوجه به چند وجهی بودن این نهاد کیفری، باید به بهترین شکل از این فرصت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی یک هزار و 126 زندانی در خوزستان با پابند الکترونیکی

آزادی یک هزار و 126 زندانی در خوزستان با پابند الکترونیکی