مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-22بين الملل

افشای جار و جنجال های ترامپ و دامادش درباره تقلب در انتخابات 2020


«کریس ویپل» نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی در تازه ترین کتاب خود به اختلاف عقاید میان دونالد ترامپ و جارد کوشنر، دامادش بر سر ادعای تقلب در انتخابات 2020 پرداخته و نوشته که در پشت درهای بسته چه گفت وگوهایی میان این دو رد و بدل می شده است.

- کریس ویپل نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی در تازه ترین کتاب خود به اختلاف عقاید میان دونالد ترامپ و جارد کوشنر، دامادش بر سر "ادعای تقلب در انتخابات 2020" پرداخته و نوشته که در پشت درهای بسته چه گفت وگوهایی میان این دو رد و بدل می شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری شی نوز ، جارد کوشنر از قابل اعتمادترین مشاوران دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا بود، اما هنگامی که بحث تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مطرح شد، این دو اختلاف نظرهایی با یکدیگر پیدا کردند.

طبق کتاب کریس ویپل، کوشنر و همسرش ایوانکا ترامپ تصور می کردند که دونالد ترامپ در نهایت به عقل و منطق خود رجوع خواهد کرد اما نه تنها چنین چیزی رخ نداد بلکه او از رودی جولیانی و سیدنی پاول، وکلایش خواست تا هرکاری که ممکن است را برای ابطال انتخابات 2020 انجام دهند.

براساس نوشته های این کتاب، جارد کوشنر اقدامات آن ها را نمایشی مضحک و خودشان را دلقکی خواند که به طرز غیرعادی به ترامپ سواری می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جار و جنجال های ترامپ و دامادش درباره تقلب در انتخابات 2020

افشای جار و جنجال های ترامپ و دامادش درباره تقلب در انتخابات 2020