مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-22اقتصادي

تازه ترین گزارش از وضعیت اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تخصیص بیش از 136 میلیارد تومان ارائه تسهیلات از مهرماه سال 1400 تاکنون به اعضای تحت پوشش این صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مهم ترین برنامه های این صندوق از ابتدای دولت مردمی تاکنون بوده است.

وی همچنین با اشاره به همکاری های موثر صندوق اعتباری هنر با بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد و اظهار کرد: این صندوق با توسعه همکاری و جلب مشارکت نهادهای مالی موفق به افزایش اعتبارات و استفاده بهینه از ظرفیت این موسسات شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود همچنین به عضویت بیش از 99 هزار هنرمند، نویسنده، روزنامه نگار و فعال قرآنی در این صندوق اشاره تاکید کرد: تمام تلاش ما بر اساس شرایط و امکانات موجود، کسب رضایت اعضای تحت پوشش است؛ از این رو تسهیلات پرداختی به منظور تأمین و رفع احتیاجات ضروری و کاهش مشکلات مالی بر اساس توان صندوق انجام گرفته است.

پوراحمدی تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال 1400 شاهد رشد چشمگیر بهره مندی اعضای صندوق از انواع تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح های مختلف بودیم بر این اساس در نیمه دوم سال گذشته 2 هزار و440 نفر از اعضاء به منظور اخذ حدود 25 میلیارد تومان انواع تسهیلات قرض الحسنه (بدون بهره) به بانک عامل معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین گزارش از وضعیت اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر

تازه ترین گزارش از وضعیت اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر