مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-22اقتصادي

واگذاری 20 ساله سایت پایین دست سد قشلاق سنندج برای فعالیت های گردشگری


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از انتشار فراخوان واگذاری 20 ساله سایت پایین دست سد قشلاق سنندج برای انجام فعالیت های گردشگری در استان خبر داد.

- منصور مهرزاد امروز یک شنبه 2 بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای شیوه نامه اجرایی فعالیت های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی استان، شرکت آب منطقه ای کردستان در فراخوان ارزیابی کیفی مزایده دو مرحله ای ساخت، اجاره، بهره برداری و انتقال(BLOT)، قسمتی از سایت پایین دست سد قشلاق سنندج را به متقاضیان دارای صلاحیت برای انجام فعالیت های گردشگری تفریحی واگذار می نماید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اظهار داشت: در این فراخوان آمدە است که سایت گردشگری مجموعه تفریحی_فرهنگی پل شیخ، سایت پایین دست سد بازارچه عرضه محصولات بومی(بچینگ)، سایت پایین دست سد مجموعه ورزشی تفریحی ساتیله و محدوده تفریحی کمپینگ سرریز و بدنه این سد، با اجاره بلند مدت 20 ساله به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شود.

او یادآور شد: متقاضیان و سرمایه گذارن می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا 9 بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه تدارکات دولت الکترونیک به آدرس WWW.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 20 ساله سایت پایین دست سد قشلاق سنندج برای فعالیت های گردشگری

واگذاری 20 ساله سایت پایین دست سد قشلاق سنندج برای فعالیت های گردشگری