مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-22ورزشي

اولتیماتوم سرمربی کره ای به زهرا نعمتی/باید به رکورد موردنظر برسد


سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد روند تمرینات ملی پوشان تیروکمان در جزیره کیش گفت: از زمان حضور در جزیره به صورت روزانه دو جلسه تمرینات را دنبال کردیم و به نتایج بهتری هم نسبت به اردوهای برگزار شده در تهران دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در تهران و به خصوصا یکی دو ماه اخیر، سرما و آلودگی هوا اجازه نمی داد تمرینات مان آنطور که می خواهیم پیش برود اما در جزیره کیش هوای مطبوع و به ویژه سالم خیلی در پیگری با کیفیت تمرینات تاثیرگذار بود.

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان با یادآوری که دوشنبه آخرین روز اردو در جزیره کیش است، خاطرنشان کرد: چند روزی به کمانداران فرصت می دهیم تا هم کنار خانواده های شان باشند و هم استراحت کنند و مجدد از هفته آینده دور جدید تمرینات را آغاز می کنیم.

محل اردوی جدید مشخص نیست اما شاید به خاطر شرایط ایده آل در جزیره کیش درخواست دهیم که مجدد در این جزیره تمرینات را دنبال کنیم.

هونگ سونگ هو در پاسخ به این پرسش که با در نظر گرفتن اردوی کیش و شرایط مساعد تمرینات در این اردو آیا کمانداران به شرایط ایده آل و موردنظر رسیده اند؟ ، گفت: کمانداران در مجموع نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم سرمربی کره ای به زهرا نعمتی/باید به رکورد موردنظر برسد

اولتیماتوم سرمربی کره ای به زهرا نعمتی/باید به رکورد موردنظر برسد