مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-22سياسي

شورای شهر موافق انتشار لیست ساختمان های ناایمن است


موافق انتشار لیست ساختمان های ناایمن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع جلسه هم اندیشی شورا، اظهار کرد: اکثریت سخنان این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد ما شورا در این زمینه مسئولیت دارد و باید مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزیی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

چمران درباره به برنامه های پیش بینی شده در این زمینه گفت: قرار شد یکی از فرماندهان سپاه به شورا دعوت شود همچنین پیشنهاد شد که اعضا با لباس سپاه در جلسه حضور پیدا کنند و بیانیه ای صادر شود و بازدیدی از پادگان ها در جهت حمایت از سپاه و ایستادن مقال کار بچگانه پارلمان اروپا صورت بگیرد و امیدواریم پیشنهاد این پارلمان به تصویب نرسد.

وی با اشاره به حضور رییس سازمان استاندارد در جلسه شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظرهایی با سازمان استاندارد وجود دارد که مرتبط با آلودگی هوا است؛ خواسته ما این است که سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر موافق انتشار لیست ساختمان های ناایمن است

شورای شهر موافق انتشار لیست ساختمان های ناایمن است