مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-22سياسي

امکان ارسال تأییدیه الکترونیکی مدارک تحصیلی به مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک


رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور از فراهم شدن امکان ارسال تأییدیه تحصیلی مدارک دانشگاهی به مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک((WES) در مرکز امور بین الملل از طریق پست الکترونیکی دانشگاه پیام نور خبر داد.

- رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور از فراهم شدن امکان ارسال تأییدیه تحصیلی مدارک دانشگاهی به مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک((WES) در مرکز امور بین الملل از طریق پست الکترونیکی دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی سلطانی احمدی هدف از اجرای این طرح را تکریم ارباب رجوع، چابک سازی و سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به درخواست های مراجعین عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته در مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور با مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک((WES مقرر شد تا با توافق صورت گرفته، ارسال تأییدیه مدارک تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان و ارسال آن به مؤسسه مذکور که مستلزم طی نمودن مراحل پیچیده، پرهزینه و زمان بری بود، از این به بعد از طریق پست الکترونیکی دانشگاه پیام نور صورت پذیرد.

رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور تاکید کرد که تا پیش از این، روند انجام این کار به صورت فیزیکی صورت می گرفت و ارباب رجوع ناچار بود با مراجعه به مرکز امور بین الملل دانشگاه، مدارک تحصیلی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارسال تأییدیه الکترونیکی مدارک تحصیلی به مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک

امکان ارسال تأییدیه الکترونیکی مدارک تحصیلی به مؤسسه بین المللی ارزشیابی مدارک