مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-22سياسي

بازداشت دو نفر از مجریان و ناظران شرکت آبفا خوزستان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: در روزهای قبل دو نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن ها در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تذکر ها و اخطار های مکرر به مجریان و ناظران اجرای شبکه آب و فاضلاب در خوزستان در رابطه با حفاری های انجام شده، آبگرفتگی های متعدد در مناطق مختلف اهواز و همچنین آلودگی های ناشی از فاضلاب و آب های سطحی و تهدید سلامت عمومی که از سوی مسئولان بهداشت استان اعلام شده بود، برخورد جدی با متولیان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: باوجود انجام برخی اقدامات توسط آبفای استان در اجرای سیستم فاضلاب اهواز، اما به دلیل عمل نکردن به وظایف حوزه کاری، آسفالت نشدن معابر و آلودگی های زیست محیطی و بهداشت عمومی، پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: در روز های قبل دو نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن ها درحال رسیدگی است.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از خدمات مدیران پرتلاش و خدمت رسان، با هرگونه ترک فعل، تخلف، ایجاد نارضایتی برای مردم و به مخاطره انداختن سلامت عمومی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دو نفر از مجریان و ناظران شرکت آبفا خوزستان

بازداشت دو نفر از مجریان و ناظران شرکت آبفا خوزستان