مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-22اقتصادي

21 واحد صنعتی راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 21 واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی خلیل اللهی در گفت وگو با خبرنگاران، پیگیری وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار را یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضایی بیان و اضافه کرد: در این راستا با پیگیری ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی مستقر در دادگستری استان، ضمن بررسی مشکلات مالی و اداری واحدهای فوق، بازگشت به تولید و خروج از شرایط رکود محقق شد.

وی اظهار داشت: به منظور بهره مندی از سرمایه گذاری های انجام یافته در عرصه های مختلف اقتصادی استان تلاش می شود واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند که در این خصوص تعداد 29 فقره بازدید از واحدهای تولیدی مزبور از ابتدای سالجاری تاکنون به عمل آمده است.

خلیل اللهی با بیان اینکه در همین مدت بیش از 160 درخواست از سوی شرکت ها و واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی آذربایجان شرقی به دبیرخانه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان واصل شده است، یادآور شد: در مرحله اول و در راستای حل مشکلات دستورات لازم در دبیرخانه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان صادر و به دستگاه های مربوطه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 واحد صنعتی راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت

21 واحد صنعتی راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت