مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-22حوادث

یک فوتی و 2 مصدوم در تصادف سمند با پراید در علی آبادکتول


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تصادف دو خودروی پراید و سمند در جاده مزرعه شهرستان علی آباد کتول خبر داد و گفت: در این سانحه یک نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تصادف دو خودروی پراید و سمند در جاده مزرعه شهرستان علی آباد کتول خبر داد و گفت: در این سانحه یک نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند.

قاسم غریب آبادی صبح امروز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شامگاه دیشب از مرکز 115 اورژانس گزارش یک فقزه تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) واصل شد، اظهار کرد: عنوان و محور گزارش تصادف یک خودروی سمند با یک خودروی پراید در جاده مزرعه به سنگدوین در علی آبادکتول بود.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وصول گزارش، یک تیم زبده امدادی از پایگاه بین جاده ای جمعیت هلال احمر زرین گل به استعداد 2 نفر و یک خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک آقای 28 ساله به دلیل مولتی تروما به سرعت پس از رهاسازی توسط امدادگران هلال احمر به بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آبادکتول منتقل شد.

مدیرعاملجمعیت هلال احمر استان گلستان از حادثه دیدن 4 نفر در این سانحه خبر داد و گفت: یک نفر فوتی در صحنه حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی شد و 2 مصدوم دیگر نیز توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی و 2 مصدوم در تصادف سمند با پراید در علی آبادکتول

یک فوتی و 2 مصدوم در تصادف سمند با پراید در علی آبادکتول