مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-22سياسي

جدیت دولت در اتصال همه دستگاه ها به درگاه مجوز ها


آخرین مهلت اتصال دستگاه های صادرکننده مجوز های صنفی به درگاه ملی مجوز ها یک بهمن بود و برخی دستگاه های متخلف که به این قانون عمل نکرده اند، جریمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در ارتباط زنده با شبکه خبر در خصوص دو اقدام مهم ضد فساد دولت، یعنی اتصال سامانه مجوز های صنفی به درگاه ملی مجوز ها و اجرای قانون حساب واحد خزانه اعلام کرد امروز آخرین فرصت اتصال مجوز های صنفی به درگاه ملی مجوزهاست.

خاندوزی در پاسخ به این سوال که آیا این اتصال در حال حاضر برقرار شده است یا خیر؟ گفت: همان طور که مطلعید یکی از اولویت های دولت سیزدهم در این که عملا و در واقعیت اقتصاد کشور موانع تولید برداشته شده و کارآفرین های کشور بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه و بدون دست انداز و پیچ و خم اداری فعالیت خودشان را انجام دهند، مسئله مجوز های کسب و کار هست.

حدود 60 در صد مجوز ها صنفی است وزیر اقتصاد با بیان اینکه همانطور که مطلع هستید دو دسته مجوز های دستگاهی وجود دارند که عمدتا وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی کشور صادر می کنند گفت: مجوز های صنفی که شصت درصد مجموعا حدود مجوزی که در کشور وجود دارد مجوز های اصناف کشور هستند تا آخر وقت اداری امروز طبق مصوبه هیئت مقررات زدایی مهلت داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت دولت در اتصال همه دستگاه ها به درگاه مجوز ها

جدیت دولت در اتصال همه دستگاه ها به درگاه مجوز ها