مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-21سياسي

تدوین بودجه 1402 شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان


بخشی از روند تدوین بودجه 1402 شهرداری اصفهان از مسیر گفت وگو با مردم و مسأله یابی با آنها تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان روز یکم بهمن در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: مهم ترین موضوع این روزهای شهرداری اصفهان تدوین و ارائه بودجه سال 1402 است که پیش نویس آن آماده و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان و سازمان های وابسته برای سال 1402 بالغ بر 21 هزار و 133 میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: بخشی از پروژه های پیش بینی شده برای سال آینده در مناطق و محلات شکل می گیرد و تلاش شده تا این پروژه ها از مسیر گفت وگو با مردم و مسئله یابی با آنها تعریف و تبیین شود که البته در کنار این موضوع به برنامه توسعه شهر نیز توجه شده است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه دیدگاه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز این بوده که مردم درباره بودجه 1402 مشارکت و دیدگاه های خود را مطرح کنند، گفت: مردم می توانند با ورود به سامانه sana.

isfahan.

ir از پروژه ها اطلاع پیدا کنند و دیدگاه خود را درباره پروژه ها و عددی که به آنها اختصاص داده شده است در این سامانه ثبت و از این طریق به اطلاع مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بودجه 1402 شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان

تدوین بودجه 1402 شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان