مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-21سياسي

دانشگاهیان کرمانشاه به استاندار چه گفتند؟


اولین نشست هم اندیشی دانشگاهیان استان با استاندار کرمانشاه، امروز(اول بهمن) در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه اولین نشست هم اندیشی دانشگاهیان استان با استاندار کرمانشاه، امروز(اول بهمن) در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد.

نگاه علمی به حل مسائل استان موضوعی است که سالهاست دانشگاهیان کرمانشاه روی آن تاکید دارند و در هر نشستی که مجال پیدا کرده اند، آن را به مسئولین گوشزد کرده اند، اما تاکنون شاید آنطور که باید و شاید هنوز ارتباط بین دانشگاه و صنعت و دانشگاه و جامعه در کرمانشاه شکل نگرفته است.

اما امروز (شنبه) فرصتی فراهم شد که اینبار برخلاف جلسات محدود گذشته، همه روسا و مسئولین دانشگاه های استان دور هم جمع شوند تا در حضور استاندار ضمن یک معرفی از دانشگاه هایشان و توانمندیهایی که دارند، در مورد موضوعات مختلف استان هم صحبت کنند.

استارت طرح ملی بورسیه در صنعت در دانشگاه رازی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد نبی احمدی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دانشگاه مادر استان، در این نشست، با بیان اینکه برگزاری چنین نشستی که در آن همه مسئولین دانشگاهی از استانی گرفته تا شهرستانها در آن حضور داشته باشند تاکنون بی سابقه بوده، افزود: دانشگاهیان علاقمند هستند تا درباره مسائل مختلف استان ورود کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان کرمانشاه به استاندار چه گفتند؟

دانشگاهیان کرمانشاه به استاندار چه گفتند؟