مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-21اقتصادي

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در زنجان/ استقرار هوای سرد در زنجان تداوم می یابد


مدیرکل هواشناسی استان زنجان به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با ورود این سامانه در سطح استان اشاره کرد و گفت: مدیریت مصرف حامل های انرژی، صرفه جویی در مصرف گاز و برق، - محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از روز یک شنبه دوم بهمن ماه توده هوای سرد جدیدی با  منشأ سیبری وارد کشور خواهد شد، اظهار کرد: این توده هوای سرد مناطق وسیعی از کشور، به جز نوار ساحلی جنوب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و این مناطق دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه انتظار می رود برودت هوا و تداوم یخبندان در استان روی دهد، افزود: این وضعیت تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت، لذا  توصیه می شود، نسبت به مدیریت مصرف حامل های انرژی اقدام شود.

وی به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با ورود این سامانه در سطح استان اشاره و تصریح کرد: مدیریت مصرف حامل های انرژی، صرفه جویی در مصرف گاز و برق، عایق بندی لوله ها و کنتورهای آب و تامین سوخت ذخیره مهم ترین توصیه های هشدار سطح زرد به شمار می رود.

رحمن نیا ادامه داد: داده های ایستگاه های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته نشان می دهد، چورزق با 15 درجه و گرماب با 24- درجه به ترتیب گرمترین و سردترین  ایستگاه های هواشناسی استان زنجان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در زنجان/ استقرار هوای سرد در زنجان تداوم می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در زنجان/ استقرار هوای سرد در زنجان تداوم می یابد