مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-21سياسي

12 کمیته ستاد هماهنگی سفر ویژه نوروز در شاهرود تشکیل شد


فرماندار شاهرود از تشکیل 12 کمیته هماهنگی سفر ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد ارائه خدمات دهی مطلوب به مسافران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی غروب شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه 12 کمیته ستاد هماهنگی سفر ویژه نوروز تشکیل شده است، ابراز داشت: این کمیته ها در حوزه های مختلفی از جمله حمل و نقل، ایمنی، اسکان و امنیتی فعالیت خواهند داشت.

وی ضمن بیان اینکه هدف از تشکیل این کمیته 12 گانه بهبود خدمات دهی به مسافران نوروزی در شاهرود است، افزود: این مهم می تواند ضمن ارتقا ماندگاری مسافر در این شهرستان، مسافران را به حضور بیشتر منطقه ترغیب کند که در نهایت ارزش افزوده اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه تعطیلات نوروزی سال جاری با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است، ابراز داشت: ترتیبی باید اتخاذ شود تا مسافران به دلیل مشکلات روزه داری بتوانند از خدمات غذایی بهره مند باشند و نام رستوران و نانوایی های کشیک و فروشگاه های مواد غذایی در دسترس قرار گیرد.

جلالی با بیان اینکه هوای عید نوروز بسیار متغییر است، تصریح کرد: بارش برف یا باران، برودت هوا و بروز اتفاقات این چنین باید پیش بینی شود تا به محض ایجاد بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کمیته ستاد هماهنگی سفر ویژه نوروز در شاهرود تشکیل شد

12 کمیته ستاد هماهنگی سفر ویژه نوروز در شاهرود تشکیل شد