مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-21سياسي

بانوان ایرانی قوی و با اعتماد به نفس بالا هستند


تامارا ووچیچ همسر رییس جمهور صربستان در سفر به ایران، ضمن بازدید از کتابخانه ملّی و اهدای 32جلد کتاب نفیس درباره تاریخ فرهنگی و اجتماعی کشورش، - از اعتماد به نفس بالای بانوان ایرانی گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تامارا ووچیچ همسر رییس جمهور صربستان و هیأت همراه، یکم بهمن ماه با حضور در محل کتابخانه ملّی ایران و دیدار و گفتگو با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، از گنجینه و منابع کتابی و غیرکتابی موجود در مخازن کتابخانه ملّی ایران بازدید کرد.

وی همچنین با اهدای 32 جلد کتاب نفیس درباره تاریخ فرهنگی و اجتماعی صربستان، پنجره فرهنگی جمهوری صربستان در کتابخانه ملّی ایران را با حضور علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران افتتاح کرد.

تامارا ووچیچ با ابراز خرسندی از حضور در کتابخانه ملّی ایران گفت: بر اساس آموزه های دین اسلام، خداوند پیام های خود را از طریق کتاب به مردم منتقل کرده است و من بسیار خوشحالم که از نزدیک تنها قرآن هشت ضلعی در ابعاد بسیار کوچک را در کتابخانه ملّی ایران دیدم و از این موضوع بسیار شگفت زده شدم.

وی پس از افتتاح بخش ویژه صربستان در کتابخانه ملّی ایران تاکید کرد: این بخش فرهنگی صربستان، نشان دهنده زوایایی از تاریخ و فرهنگ صربستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایرانی قوی و با اعتماد به نفس بالا هستند

بانوان ایرانی قوی و با اعتماد به نفس بالا هستند