مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:362023-01-21حوادث

قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین گیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا در استان سمنان با هوشیاری، تلاش شبانه روزی و اشراف کامل اطلاعاتی، فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را مورد رصد لحظه به لحظه قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات پیچیده پلیسی، دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

میراحمدی به کشف و ضبط 15 قبضه سلاح غیرمجاز شامل پنج قبضه سلاح وینچستر و 10 قبضه سلاح شکاری تک لول از متهمان اشاره کرد و افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه ساز ناامنی و سلب آسایش مردم در جامعه هستند، با قاطعیت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام یا به سر شماره 11032211


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین گیر شدند

قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین گیر شدند