مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-21اجتماعي

رصد فروسیلیس برای نصب دستگاه های غبارگیر/ آلودگی ها بررسی می شود


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان با اشاره به بروز برخی نگرانی ها از سوی مردم برای آلودگی فروسیلیس، گفت: این شرکت برای نصب دستگاه های غبار گیر رصد می شود.

- بهرام علی ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از بررسی وضعیت شاخص کیفیت هوای استان سمنان در نشست با دغدغه مندان و مطالبه گران سمنان خبر داد و تاکید کرد: همه شهرستان های استان از غرب تا شرق یعنی از گرمسار تا شاهرود علیرغم سردی دمای هوا و وجود پدیده وارونگی از نظر شاخص کیفیت هوا دارای سطح قابل قبول برای شهروندان است.

وی با بیان اینکه محیط زیست علاوه بر آلودگی هوا دغدغه مندان و مطالبه گران مسائل زیست محیطی مختلفی را نظیر جلوگیری استقرار صنایع آب بر را نیز مورد عنایت قرار داده است، تاکید کرد: انتقال آب بین استانی، فرو نشست زمین و استفاده از پس آب از دیگر موضوعاتی است که در زمره دغدغه محیط زیستی های استان قرار داشته و اداره کل محیط زیست نیز آن ها را در دست بررسی دارد.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان درباره طرح توسعه فروسیلیس حاضر در شهرستان سمنان و استقرار شرکتی با همین نوع فعالیت در دامغان نیز توضیح داد: با توجه به حساسیت مطالبه گران در خصوص فعالیت شرکت فروسیلیس در دامغان بررسی هایی در این حوزه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فروسیلیس برای نصب دستگاه های غبارگیر/ آلودگی ها بررسی می شود

رصد فروسیلیس برای نصب دستگاه های غبارگیر/ آلودگی ها بررسی می شود