مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-21اقتصادي

این گروه یارانه اضافه می گیرند + جزییات


به دنبال این هستیم یارانه الگوی کشت به کشاورزان داده شود و چنانچه موفق شویم در بودجه 1402 آن را بگنجانیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: سید جواد ساداتی نژاد 30 دیماه در نشست با کشاورزان و نمایندگان صنوف مرتبط با کشاورزی و دامپروری شهرستان پلدختر اظهار کرد: هفته آینده حوزه تولید، تنظیم بازار و برنامه ریزی به اتحادیه دامداران کشور و استان ها واگذار می شود.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی هم به اتحادیه واگذار خواهد شد، افزود: نگاه ما این است اگر اتحادیه ها میدان دار باشند هم تنظیم بازار و هم تولید مدیریت می شود.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در بحث مرغ گوشتی آمادگی داشتیم تولید را هم واگذار کنیم اما چون بین اتحادیه مرغداران و زنجیره ها نیاز بود هماهنگی بیشتری شود یک ماه زمان دادیم؛ اما خرید تضمینی مرغ زین پس توسط اتحادیه ها در استان ها انجام می شود.

ساداتی نژاد اظهار کرد: براساس قانون از سیاست خرید تضمینی به سیاست قیمت تضمینی کوچ کردیم و این قدرت و قابلیت را به اتحادیه ها دادیم تا بتوانند فعالیت کنند.

وی گفت: در بحث سردخانه و کشتارگاه نیز حتما آمادگی داریم در پرداخت تسهیلات کمک رسان باشیم؛ چنانچه سرمایه گذارانی باشند به ما معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گروه یارانه اضافه می گیرند + جزییات

این گروه یارانه اضافه می گیرند + جزییات