مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-21سياسي

هیئت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی به زودی تشکیل می شود


پیشنهادی از قوه قضاییه به ریاست جمهوری مبنی بر تشکیل هیئتی با حضور معاون اول قوه قضاییه، نائب رییس اول مجلس و معاون اول رییس جمهور برای رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی مورد موافقت رییس جمهور واقع و ابلاغ شده است و به زودی این اتفاق می افتد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه اولین جشنواره آثار حقوقی نیروهای مسلح، درباره زمان برگزاری آزمون کانون وکلا گفت: معاونت حقوقی قوه قضاییه در حال بررسی این موضوع است و جلساتی با روسای کانون ها گذاشته اند.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم درباره برگزاری آزمون وکالت مطالبه به حقی است، افزود: اگر این آزمون امسال برگزار نشود حتما سال بعد برگزار می شود.

حجت الاسلام مصدق درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی گفت: پیشنهادی از سوی قوه قضاییه به ریاست جمهوری داده شد مبنی بر اینکه، هیئتی با حضور معاون اول قوه قضاییه، نائب رییس اول مجلس و معاون اول رییس جمهور تشکیل شود و پرونده های کثیرالشاکی را بررسی کنند و نتایج را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهاد دهند.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیراً این پیشنهاد مورد موافقت رییس جمهور واقع و ابلاغ شده است و به زودی این اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی به زودی تشکیل می شود

هیئت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی به زودی تشکیل می شود